top of page

Den dvacátý – nákupy a loučení…

A je tu poslední den našeho společného dobrodružství!

Po dvaceti dnech cestování a téměř čtyřech měsících v USA byla sobota naším posledním dnem tady. Lucka odlétala domů a já ještě pokračuji do Kanady.

Co jsme si tedy nechaly na poslední den? Byly to nákupy, na které jsme zvolily Las Vegas South Premium Outlets. No a i když jsem původně nevěděla, jestli si vůbec chci něco v USA kupovat (kromě suvenýrů pro rodinu), nakonec jsem ze svého rozpočtu uvolnila nějaké peníze a koupila jsem si boty a dvě trička Converse.

Po nákupech už jsme si žádné větší cíle nedávaly, důležité bylo vrátit auto a dostat se včas na letiště.

Půjčovna je tu kousek od letiště, takže po tom co auto odevzdáte, odveze vás speciální autobus přímo na váš terminál na McCarranovo letiště.

Můj let do Montrealu startoval v bouřce, takže nic příjemného. Ale přece jenom když vzlétáte a podíváte se z okénka, jak se vznášíte nad nasvícené Las Vegas, je to taky jeden ze zážitků, na který jen tak nezapomenete. :)

bottom of page