top of page

Gastro zážitky z USA a Kanady

Toho tradičního amerického jídla jsme během našeho pobytu v rezortu ochutnaly až až. Mě nic extra neoslnilo, vyzdvihla bych snad jen některé speciality mohonkských kuchařů a cukrářů: marinovaná žebírka, cheesecaky, výborná zmrzlina (hlavně mentolová s kousky čokolády) a několik druhů čerstvých melounů.

Na cestách jsme nejvíc ocenily jídlo, které nám připravili naši hostitelé. Takže jako svačinku můžeme doporučit avokádo pokrájené na kostičky a pouze posolené a zakápnuté olivovým olejem.

Ke snídani můžu doporučit zase jen kápnout na talíř trochu olivového oleje, do toho trochu medu a k tomu už jen nějaké nejlépe tmavé pečivo, které si ve vzniklé směsi namočíte a konzumujete. :)

Tip na dezert mám z Québecu a jedná se o palačinkový dort (Gâteau de crêpes). No co k tomu říct existuje ho několik druhů a záleží vlastně asi jen na vaší chuti a fantazii, jaký si připravíte. Já jsem ochutnala jeden z tradičních s bílou čokoládou a malinami. :P

Jako hlavní chod bych pak zmínila opět pokrm z Québecu, a to Poutine. Dle mého názoru fakt trochu prasárna, ale já jsem měla příležitost ochutnat toto jídlo v Montrealu v jediném fast foodu (Chez Gérard), který dokázal porazit v této oblasti McDonald. Poutine se skládá z mozzarely a hranolek, které jsou přelité bbq omáčkou. Já jsem měla dokonce extra fromage poutine, takže vrstva sýra, vrstva hranolek, opět vrstva sýra a omáčka na vrchu, vše důkladně promícháme a můžeme konzumovat! :)

bottom of page